02/07/2013

smartphone, candy crush dan pengaruhnya kepada saya

aku rasa. pada ketika ini, semua orang, seluruh dunia ni da tau kot pasal game candy crush saga nih. semua orang pun mesti da ada smartphone. antara orang yang paling terbaru terpengaruh dengan smartphone setelah tidak tahan dibahan setiap hari oleh kengkawan adalah aku sendiri. melayang sport rim impian aku. beli smartphone punya pasal. adeeiii.

bila da bersmartphone. aku akhirnya gagal dalam mempertahankan diri aku. terbabit jugak akhirnya sama itu game candy crush. terima kasih laa kengkawan. suka buat aku jadi hilang pegangan diri. aku rasa sungguh murah. huhuhuhuuiiiiii!!!!

setelah sebulan bergelumang dengan noda candy crush. sekarang aku da kat level 161. peehhh!! tak penah selama hayat, aku setekun begini.

persoalan aku sekarang ni ialah. siapa yang terer candy crush ni? siapa boleh tolong mainkan level 161 aku ni? benci pulak rasanya. dah 6 hari sangkut kat level tu, tak lepas-lepas lagi. ada penunggu ke hape kat level ni???

aku memang laa suka makan coklat, tapi coklat yang menyusahkan aku tak suka. gggrrrrrr!!!!!!

eh dah lunch hour. candy crush, jom!!!

No comments:

Post a Comment