12/12/2012

bukanlah obses sangat dengan nombor, cuma teringin

oh! tarikh hari ini 12.12.12.

oleh kerana ianya spesel dan tidak akan ditemui lagi, saya pun nak buat ingatan dan entry yang spesel juga seperti yang di'entry'kan oleh orang lain.

sebenarnya.

tiada apa lagi yang lain yang saya mahu tuliskan, selain daripada 'lailahaillallah muhammadarrasulullah'.

terima kasih Allah kerana memberi peluang saya menghirup udara dan hidup pada hari ini. terima kasih atas kehidupan yang Kau berikan kepadaku ini. :)

saya bersyukur dengan segala aturan dan ketentuanNya dalam merencanakan hidup saya. saya yakin segala yang dituliskannya untuk saya dan anda semua juga adalah yang terbaik dan membahagiakan. :)

2 comments:

  1. hahah.

    koq. pada umur aku yang dah masuk 3series ni. aku dikira 'kini pasrah' tentang kehidupan bahagia! hehehehe...

    ReplyDelete