16/12/2012

tadi tukar dekoder baru

okeh sekarang rumah aku dah pakai astro beyond.

tetiba aku  rasa cam komplikated nya laa sangat-sangat laa nak guna astro beyond ni.

mana aku nak tengok info pasni?

serius! sapa boleh ajar aku guna astro beyond ni?

adik aku bebel. belajar laa guna, katanya. lambat laun nanti pandailah.

ishh.. aku tau laa kena belajar baru tau guna. tapi. aku cuma nak tengok cerita aje ni, bukan nak buat apa pun. kenapa mesti disukarkan kehidupan mudah aku sebelum ini?? nak tengok cerita aje pun dah macam nak kena buat aktiviti mencabar.

baik aku memang betul-betul pergi buat aktiviti mencabar. hhmmm..

eh. ke aku ni yang terlebih slow? sampai benda-benda mudah camni pun boleh jadi susah sangat?

tapi sebenarnya aku nak benda yang mudah itu kekal mudah seperti biasa.

ahh! alasan untuk aku sedapkan hati sendiri!

okeh sebenarnya hati tak tenang sebab dah dua hari tak dengar suara emak. henpon emak tertinggal. aku telefon ke henpon kakak, dia aje pulak yang bercakap, tak dipassnya telefon kat emak. ishh! marah betul aku!

emak. i miss you laa. itu laa dia point utama yang aku nak cakap sebenarnya.

No comments:

Post a Comment